محل لوگو

تور پاتایا


سفر به شهر سرگرمی های متنوع با تور پاتایا


در ساحل شرقی خلیج تایلند و 150 کیلومتری پایتخت، شهری قرار دارد که نام آن در میان همه سفر دوستان سراسر جهان مساوی است با تفریح و خوش گذرانی! یک شهر ساحلی با جذابیت های متعدد که باعث شده است تور پاتایا به انتخاب اول بسیاری گردشگران تبدیل شود. امروز به بررسی ویژگی های این شهر زیبا می پردازیم تا علاقه مندان به سفر بتوانند با آمادگی کامل راهی شوند و از زمان خود بهترین استفاده را ببرند.

 

تور-پاتایا


شهر پاتایا در سال میزبان بیش از پنج و نیم میلیون گردشگر از سراسر جهان است. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که همه امکانات رفاهی در آن فراهم باشد که البته همین طور هم هست. بیشتر افراد برای استراحت در ساحل، آرامش و آفتاب گرفتن راهی این شهر می شوند. از سالن های ماساژ و سنگ های داغ هم نباید غافل شد. از این گذشته، تفریحات شبانه هم در این شهر به بهترین شکل در اختیار مردم است و سرتاسر واکینگ استریت را کلاب های مختلف فرا گرفته اند. اگر اهل گشت و گذار در طبیعت باشید یا بخواهید در ساحل استراحت کنید این شهر شرایط مناسب را برای تان فراهم کرده است و اگر می خواهید به تفریحات پرشور و هیجان بپردازید همه امکانات مهیا است. این شهر به سالن های ماساژ ارزان قیمت و رستوران ها و دکه های خیابانی غذاهای عجیب و غریب معروف است و البته میوه های متنوع و رنگارنگ استوایی را نباید فراموش کرد. زبان مردم پاتایا تایلندی است اما با توجه به توریستی بودن شهر، بسیاری از مردم تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی دارند و از بابت برقراری ارتباط مشکل چندانی نخواهید داشت. اختلاف ساعت پاتایا با تهران حدودا سه ساعت و نیم و ارز رایج در این شهر بات تایلند است که در حال حاضر برابر با حدودا 450 تومان محاسبه می شود.


قیمت تور پاتایا


فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت تور دخیل هستند. اولین عامل موثر، هتلی است که انتخاب می کنید. به صورت کلی دو سلیقه رایج در سفر وجود دارد. برخی افراد می خواهند در بهترین هتل های لوکس اقامت داشته باشند و بهترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار داشته باشند. در این حالت، باید هتل های پنج ستاره را انتخاب کنید که نمونه های بسیار جذابی از آن ها در پاتایا وجود دارد. اما برای بعضی ها، تجملات محل اقامت اهمیت چندانی ندارد. آن ها می خواهند بیشتر وقت شان را خارج از هتل و به ماجراجویی و بازدید از جاذبه های مختلف بگذرانند. در این حالت، یک هتل میان رده تمیز و خوب برای شان کفایت می کند. بسته به این که چه سبکی را دوست دارید و چقدر بودجه به این سفر اختصاص داده اید، می توانید یکی از انواع هتل هایی را که در پکیج ها ارائه می شود، انتخاب کنید. طبیعتا هر چه درجه کیفی هتل بالاتر برود، قیمت تور نیز بیشتر خواهد شد. پرواز و بلیت هم یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در زمینه قیمت است. برای مثال اگر با هواپیمایی ماهان که یک ایرلاین ایرانی است به پاتایا سفر کنید، هزینه بلیت و در نهایت تور، کمتر از زمانی است که با یک ایرلاین خارجی سفر می کنید. نکته دیگر، خدماتی است که تور در اختیارتان می گذارد. هر چه این خدمات بیشتر و متنوع تر باشند، قیمت ها نیز افزایش خواهند یافت.

 

قیمت-تور-پاتایا


بهترین هتل های پاتایا


تایلند کشوری است که اقتصادش را بر پایه جذب گردشگر بنا کرده است. جریان مالی حضور توریست ها در این کشور رقم بسیار بالایی است. بنابراین، سیاستمداران سعی می کنند تمامی امکانات رفاهی لازم را برای افزایش این درامد مهیا کنند. یکی از جلوه های مهم رونق توریسم، هتل های هر شهر هستند. این مسئله در پاتایا هم به چشم می خورد. این شهر هتل های لوکس 5 ستاره متعددی دارد که به عنوان نمونه می توان به هتل هیلتون اشاره کرد. هیلتون یک برند مطرح جهانی است و طبیعتا استاندارهای جهانی را در ارائه خدمات رعایت می کند. هتل هیلتون پاتایا در یک موقعیت مکانی بسیار مناسب قرار دارد. کاملا نزدیک به بزرگترین مرکز خرید شهر و البته ساحل. از جمله امکانات تفریحی هتل می توان به این موارد اشاره کرد: استخر روباز پهار فصل، ساحل اختصاصی، تراس آفتاب با چشم انداز دریا، باشگاه بدنسازی، سونا، اسپا، مهد کودک، زمین بازی کودکان و ... . یک نمونه دیگر، هتل کیپ دارا ریزورت است. این هتل زیبا علاوه بر امکانات رایجی مثل سالن بدنسازی و اسپا و غیره، امکانات جذاب دیگری را نیز در اختیارتان می گذارد. می توانید از امکانات ساحل اختصاصی استفاده کنید یا برای خودتان باربیکیو راه بیاندازید! همچنین اگر به دوچرخه سواری علاقه داشته باشید می توانید دوچرخه های هتل را کرایه کنید و در شهر گشت بزنید. البته استخر با چشم انداز دریا را نباید فراموش کرد.

 

هتل-های-پاتایا


جاذبه های گردشگری پاتایا


بسیاری افراد در سفر به شهرهای ساحلی، توجهی به جاذبه های گردشگری ندارند و بیشتر وقت خود را به آفتاب گرفتن و شنا کردن می گذرانند. برای چنین افرادی سواحل زیبای پاتایا یک محل ایده آل برای استراحت است. گاهی اوقات حتی لازم نیست از هتل بیرون بیایید! هتل های لوکس استخر و ساحل اختصاصی دارند و انواع نوشیدنی ها را هم برای تان سرو می کنند. اما اگر می خواهید در شهر هم گردش کنید و زیبایی های دیگر پاتایا را هم ببینید، فهرست زیر را در نظر داشته باشید :


جزایر مرجانی پاتایا

در هفت کیلومتری جنوب غرب شهر، جزیره مرجانی را می توانید مشاهده کنید که یکی از بهترین نمونه ها در جهان است. برای رفتن به این ناحیه بهتر است از قایق های کف شیشه ای استفاده کنید که دنیای زیر آب را هم به شما نشان می دهند. کوسه ها به جزایر مرجانی نزدیک نمی شوند بنابرانی می توتانید با خیال راحت شنا کنید و اگر به غواصی و تماشای دنیای زیر آب علاقه داشته باشید، این جا بهترین محل برای غواصی است.

 

جزایر-مرجانی-پاتایا


معبد پناهگاه حقیقت

یکی از دیدنی ترین جاذبه های پاتایا، معبد باستانی پناهگاه حقیقت است. یک بنای کاملا چوبی رازآلود که در حال و هوای راز آلود آن می توانید مجسمه های بودا را در پس زمینه منظره دریا مشاهد کنید. در این محل شوی دلفین ها هم اجرا می شود که ممکن است برای تان جذاب باشد.

 

معبد-حقیقت-پاتایا


دهکده فیل ها

تنوع گونه های حیوانی در پاتایا و کل تایلند برای گردشگران بسیار جذاب است. از میمون های بازیگوش و پرنده های رنگارنگ گرفته تا فیل ها عظیم الجثه. دهکده فیل ها در حقیقت محلی است که برای نگهداری از این موجودات دوست داشتنی ساخته شده است و حالا در آن می توانید لحظات بی نظیری را تجربه کنید. غذا دادن به فیل ها، سواری گرفتن از آن ها و تماشای بازی هایشان برای می تواند خاطره جذابی برای تان باشد.

برای اطلاع از تور های لحظه آخری به سایت www.namigasht.com مراجعه فرمایید.

  انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما