محل لوگو

تور بانکوک


بازدید از شهر فرشته ها در تور بانکوک


منظره شهرهای شلوغ و آسمان خراش های بلند و دریایی از نور نئون را در بسیاری از فیلم های هالیوودی دیده ایم. صحنه های تعقیب و گریز و هیجان اتفاقاتی که در یک شهر بزرگ نهفته هستند. جالب است بدانید لوکیشن بسیاری از این فیلم ها، پایتخت تایلند است. همه این ویژگی ها باعث شده است تور بانکوک یکی از پر طرفدارترین تورها در میان گردشگران باشد. شهری با ویژگی های عجیب و غریب متعدد، بناها و تفریحات مدرن در کنار معابد کهن و کلاب های پر شور در کنار راهب های آرام! نقشه های هواشناسی بانکوک را به عنوان گرم ‌ترین شهر جهان توصیف می کنند. میانگین دمای این شهر در طول سال 28 درجه سانتی گراد است اما تابستان ها تا بالای 34 درجه هم می رود. این گرما به تنهایی آزار دهنده نیست اما وقتی آن را با رطوبت و شرجی ترکیب کنید، عمق بیشتری پیدا می کند! می گویند پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به بانکوک است چرا که در این مواقع هوا مطبوع تر است. البته تعداد گردشگران هم در این فصل ها بسیار زیاد می شود.

 

تور-بانکوک


این شهر در نزدیکی خلیج تایلند قرار دارد و رودخانه بزرگ به نام چائو فرایا از میان آن رد شده است. مثل هر جای دیگر دنیا که تمدن ها در کنار منابع آب شکل می گیرند. در سال های نه چندان دور، بانکوک روستای کوچکی در کنار رودخانه بود اما حالا با داشتن بیش از 9 میلیون نفر جمعیت و تعداد زیادی توریست، یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین شهرهای جهان به شمار می رود. این شهر به 50 منطقه تقسیم می شود، منطقه فراناکون برای گردشگران جذابیت بیشتری دارد. این منطقه دقیقا در کنار رودخانه است و هتل ها و رستوران های متنوعی در آن ساخته شده اند. توریست ها قدم زدن در این بخش از شهر را بسیار دوست دارند و می توانند ضمن رفتن به رستوران ها و کافه ها، به راحتی از کاخ اعظم شهر و معابد تاریخی اش هم بازدید کنند. بازارهای سنتی و محله چینی ها هم یکی دیگر از جاذبه های این محله به شمار می روند و نیز زبان رسمی مردم شهر تایلندی است اما بسیاری افراد به انگلیسی هم مسلط هستند. زمان در این شهر دو ساعت و نیم جلوتر از تهران است و پول رایج بات نام دارد. هر بات تایلند در حال حاضر در حدود 450 تومان ارزش دارد. مردم بانکوک مثل شهرهای دیگر تایلند خوشرو و مهربان هستند اما روی دو مسئله حساسیت دارند: مذهب و پادشاه. در سفر خود باید به این دو موضوع احترام بگذارید تا دچار مشکل نشوید. مثلا در هنگام ورود به معابد لباس های پوشیده به تن کنید و به عکس پادشاه که همه جا دیده می شود، بی احترامی نکنید. به لحاظ امنیت، بانکوک وضعیتی مشابه تهران دارد. روزها و در محله های توریستی مشکلی نخواهید داشت اما اگر قصد پیاده روی های تنهایی شبانه را دارید، این شهر محل مناسبی برای این کار نیست!


قیمت تور بانکوک


قیمتی که برای بازدی از این شهر بزرگ و مدرن باید بپردازید، بسیار کمتر از شهرهای مشابه اروپایی و آمریکایی است. با این حال، مثل همه مقاصد دیگر خودتان می توانید تا حدودی هزینه ها را مدیریت کنید. در این شهر هتل ها و هاستل های متنوعی وجود دارد. در پکیج تور بانکوک طیف متنوعی از هتل ها را مشاهده خواهید کرد. اگر هتل های لوکس و پنج ستاره را انتخاب کنید، هزینه بیشتر را باید بپردازید و با انتخاب هتل های سه یا چهار ستاره هزینه ها کمتر می شود. در مورد پرواز هم همین انتخاب را پیش رو خواهید داشت. قیمت بلیت بانکوک از ایرلاین های داخلی کمتر از شرکت های هواپیمایی خارجی است. فصل سفر هم در قیمت ها موثر است. در فصول خوش آب و هوا یا زمان برگزاری فستیوال های خاص، قیمت ها افزایش پیدا می کنند. مثلا در کریسمس یا نوروز قیمت تورها بیشتر خواهد شد.

 

قیمت-تور-بانکوک


بهترین هتل های بانکوک


بانکوک ساختمان ها و برج های بسیار لوکسی دارد که بعضی از آن ها را هتل ها تشکیل می دهند. یکی از هتل های 5 ستاره لوکس این شهر، مونتین نام دارد. موقعیت مکانی این هتل برای گردشگران ایده آل است. فاصله هتل مونتین با ایستگاه متروی سام یان 320 متر است و به مرکز خرید MBK و سیام پاراگون هم نزدیک است. ساختمان هتل در محاصره چندین باغ ساخته شده است و یک استخر روباز و باشگاه ورزشی هم در آن وجود دارد. کافی شاپ و رستوران هتل هم منویی از بهترین غذاهای اروپایی و بین المللی را ارائه می کنند.

 

هتل-های-بانکوک


هتل پولمن بانکوک کینگ پاور هم یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک است که به موقعیت عالی و استخر بسیار بزرگش معروف شده است. این هتل در منطقه پاتاموان قرار دارد که به شب های زنده پر جنب و جوش معروف است. از هتل پولمن به راحتی می توان به سیستم حمل و نقل عمومی شهر دسترسی داشت و از طریق آن به دیدن جاذبه های معروفی مثل کاخ بزرگ شهر رفت.


جاذبه های گردشگری بانکوک


بانکوک برای طرفداران زندگی مدرن شهری عالی است. آسمان خراش های مدرن، هتل ها و رستوران های شیک، مراکز خرید بزرگ، خیابان های شلوغ و کلاب های پر سر و صدا برای افراد بسیاری جذاب است. در ادامه سری به گوشه و کنارهای این شهر شلوغ می زنیم و جاذبه های آن را با هم بررسی می کنیم.


وات آرون

وات آرون یا معبد سپیده دم یک معبد بودایی در ساحل غربی رود چائو فرایا است. ساختمان این معبد بسیار با شکوه است و در پس زمینه آن رودخانه دیده می شود. قایق ها هر چند دقیقه یک بار از این منطقه عبور می کنند و با استفاده از آن ها می توانید هم روی رودخانه گردش کنید و هم به دیدار معبد بروید.

 

وات-آرون


بازار چاتوچاک

چاتوچاک یکی از معروف ترین بازارهای جهان است که 15000 غرفه و روزانه در حدود 200 هزار نفر بازدید کننده دارد. هر چیزی که فکرش را بکنید در این بازار توریستی پیدا می شود.


بازار شناور بانکوک

بازار شناور هم یکی دیگر از دیدنی های بانکوک است که در آن فروشندگان محصولاتی از قبیل میوه، سبزیجات و غذاهای پخته‌ شده تایلندی را روی قایق می فروشند. قایق تور شما را از طریق کانال ‌های باریک بازار در این منطقه می گرداند و در آن می توانید خرید کنید و از جو شاد و پر انرژی لذت ببرید.

برای اظلاع از تور های ارزان قیمت بانکوک به سایت نامی گشت مراجعه فرمایید.

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما